Posted in Մայրենի, Օրագիր

Ապրիլի 2, երեքշաբթի

Այսօր մենք ընդհանուր պարապմունք արեցինք, որից հետո մենք աշխատեցինք բլոգում։ Ճաշեցինք, իսկ մաթեմատիկայի ժամին լուծեցինք տրամաբանական խնդիրներ։ Այսօր ես երթուղայինով տուն չգնացի, որովհետև մայրիկս եկավ ինձ շուտ վերցրեց, որ գնամ դաշնամուրի։

Posted in երկարացված օր, Paint

Ղազարոս Աղայան. Կենդանիների վեճը

 

Untitled

Շունն ասաց․

-Ես մարդու ամենահավատարիմ ընկերն եմ, ես պաշտպանում եմ իմ տիրոջը, ես ձեզ նման գլուխ չեմ գովում, ես երեխաներին պաշտպանում եմ, ես շատ խելացի եմ։

Հանկարծ եկավ տերը, տեսավ, որ կենդանիները վիճում են, ասաց.

-Ինչու՞ եք վիճում, դուք բոլորդ էլ շատ լավն եք, ես ձեզ հավասարապես սիրում եմ։

 

Posted in Մայրենի, Paint

Կրթահամալիրի 7 հրաշալիքները

1. Դիջիթեքն եմ սիրում

2. Կավով աշխատելը

3. Ընտրությամբ գործունեության խումբը, որովհետև սովորում եմ լիքը հետաքրքիր բաներ

4. Ճամբարները, որովհետև ճամբարները շատ ուրախ են անցնում

5. Ծաղիկներն և լիքը ծառերը, որովհետև շատ են գեղեցկացնում մեր դպրոցը և մաքուր օդ են մեզ տալիս

6.Կոմպոստ նախագիծը

7. Երգի սենյակը